Om os

Gevninge IF fodbold er en afdeling, hvor der er plads til alle. Vi er forsat en fodboldafdeling i udvikling med den største medlemstilgang bland de helt små i alderen 4-7 år samt i seniorårgangen, men der er stadig plads til dig!

Har du lyst til at spille med og være en del af fællesskabet så kontakt en af trænerne og kom til en gratis og uforpligtende prøvetræning. Kontakten på vores trænere finder du her

Til dig der ikke kan eller ønsker at spille med, så er du stadig meget velkommen i klubben. Vi kan altid bruge en ekstra hånd, enten som træner, hjælpetræner, kridtmand eller ved forskellige arrangementer. Har du lyst til at hjælpe til i den lokale fodboldklub, skal du ikke tøve med at kontakte én fra bestyrelsen. Bestyrelsen finder du her.